Tisdag

Har haft en intensiv dag! Gick upp klockan fem och försökte vakna till. Första dagen på banravdelningen var jätterolig!! Barnen var supersöta och goa och jag fick vara med sjuksköterskan och se hur dom jobbade. Det kommer nog ta några dagar innan jag får mer ansvar. Jag fick i alla fall blanda antibiotika, gå till röntgen, prata med några föräldrar och linda ben på en liten patient. Personalen var jättegoa och jag tror det kommer bli 6 roliga veckor:)

När praktiken var slut halv fyra gick jag direkt till chefen på mitt sommarvikariat och jag fick reda på lite mer om avdelningen, rutiner, inskolning och bredvidgång. Så om två veckor ska jag gå bredvid första gången:) Det verkar vara en jättebra avdelning och trevlig personal, så jag hoppas på en rolig men intensiv sommar!!

När jag kom hem sov jag en timme innan ja mötte Hanna och Cissi på bussen och så åkte vi till Therese:) Åt marängsviss, pratade och såg Desperate:) Himla mysig kväll med underbara vänner!!









Nej nu ska ja sova, är ledig imorn och ska äta lunch med Therese på stan:) Sen blir det nog ett Afropass och lite plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback