Praktik

Idag hade vi introduktion på praktiken och det verkar jättespännande!! Vi kommer få göra några dagar på barnakuten, dagvården, lekterapin och på avdelningen för förtidigt födda barn:D Ska bli så kul att se hur det är att jobba med barn, för i så fall lutar det åt barnsjuksköterskeutbildningen i Göteborg eller Uppsala om något år:D

Under förra veckan hade vi grupparbeten, seminarier och sen pluggade vi tentor några dagar. På kvällarna blev det träning, semelmys och tacokväll:) I fredags åkte jag hem till Åmål, åt middag hos Sandra och var i Säffle med mamma, mormor och morfar:) Lördag blev det födelsedagsfest för Emily och utgång på Tempel, en himla rolig kväll!
Igår hade jag en riktigt slappardag, såg på film, tog en promenad till MittiCity, storhandlade och gjorde massa matlådor. Förberedde en del inför praktiken också, idag ska jag försöka läsa lite om barnsjukdomar.

Nej nu ska jag och Hanna ta en långpromenad i solen:) Sen blir det beställning av broscher till examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback