Härlig helg!

Har haft en riktigt härlig helg!
I fredags var vi lediga, så jag, Hanna och vovven Vesta tog en långpromenad på dagen. På kvällen åkte jag till farmor i Charlottenberg, vi åt god mat, stickade och tittade på Let´s dance. Det är så skönt att vara hos farmor och bara ta de lugnt! På lördagen blev jag väckt klockan nio, då farmor tyckte att vi skulle ta en långpromenad i solen. Vi tog en tur i skogen, plockade lite björkris och träffade några kompisar till farmor. Efter det kom Anna-Karins familj på middag och jag visade Thailandsbilder:)

Tog tåget tillbaka till Karlstad där Bettan väntade, vi gick hem och gjorde oss iordning inför middag på Frost med Hanna och Cissi. Himla mysig kväll med god mat, vin, drink, trevlig personal och en riktigt rolig bio!! Bion slutade elva så vi gick hem och kollade Dear John, som enligt Bettan var väldigt bra, jag somnade på slutet:P

Idag hade vi klockan på kvart i åtta, ville ju se starten på Vasaloppet! Pappa är med och åker så jag får sms varje gång han passerar kontrollerna, så ikväll ska ja kolla när (om) han kommer i mål. Förra året gick det fint, så hoppas att han orkar hela vägen iår med!
Sen tog vi en promenad till Scrapbookingmässan på Karolinen, handlade en del pysselgrejer och gick lite på stan. Nu blir det mat, Zumba och lite plugg innan Solsidan!

En vecka kvar i skolan, sen blird e praktik resten av terminen, känns jättekonstigt men jag hoppas det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback