Sommar

Oj vad sommaren går fort, det är redan juli. Men en hel del har hunnits med denna sommar, grillkvällar, utgångar, bad, bluesfesten, sol och fika på Vågmästaren, lite träning och en hel del jobb. Har en veckas inskolning kvar tills jag ska gå själv som sjuksköterska, känns lite nervöst men hoppas att det kommer gå bra.

Igår sken solen från en klarblå himmel och då passade vi som var lediga på att gå på räkfrossa på Ankdammen, det var hur mysigt som helst!! Tur att jag har lärt mig äta räkor under våren:P Sen blev det dans på Koriander med Peter Siepen, lagom bra musik:P Idag är jag ledig så jag ska passa på att baka lite muffins så det finns fika när vi ska ut och bada nån dag, sen blir det nog lite reseplanering och solning i parken:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback