Vår:D

Äntligen är det vår, så himla härligt:D
Har haft en toppenhelg med fina vänner:) I lördags blev det plugg, promenad och matlagning:) Igår blev det en helkväll hos T & C, med smörgåstårta, film, näsblod och Buzz:P Tur jag hade sovmorgon idag:P

Veckorna går så himla fort, har redan gjort tre veckor på barnavdelningen och trivs hur bra som hellst!! Är helt hundra på att jag vill bli barnsjuksköterska nu!! Idag ska jag försöka ta hand om fyra barn själv, vi får väl se hur det går:) På onsdag blir det barnakuten, torsdag blir det bredvidgång på femman och på fredag neonatalavdelningen, blir mycket nytt folk att hålla reda på denna veckan:P Vi ska även ha Grey´s kväll, kanske spelkväll och försöka hinna med att inviga uteserveringen på torget:)

Nu har jag precis sökt kurser inför hösten, Engelska för internationell sjukvård och våld mot kvinnor. Får jag inget jobb kan jag ju iaf få lite CSN:P

Nej nu ska jag ta en promenad i solen innan jag beger mig mot sjukhuset:)

Bilder från Paradiset:























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback