Grillning!

Har nyss kommit hem efter årets första grillning!! Och fler lär de bli! Det blev jag, Cissi, Emelie och Elin, vi grillade korv och väntade på solen som dök upp ca 5 minuter, otur då de varit soligt hela dagen..Annars har jag haft en härlig ledig dag, har städat, putsat fönster, tvättat och ätit glass med Emelie på Carlis nyöppnade café.

Igår hade jag slutbedömning på praktiken så nu är jag godkänd och har bara två dagar kvar, riktigt tråkigt för ja trivs så himla bra!! Ska baka kladdkakor imorn och bjuda på min sista dag:)

Lördagen blev riktigt lyckad, förfest hos Cissi med vin och drinkar, gratis mat på Tempel, en annan förfest, Zumba på Tempels dansgolv, sen gick jag till BMB med Emelie och Elin, och vi avslutade kvällen med en liten efterfest med gitar och sång:) Tur att jag hade praktik på söndag kvällen, sovmorgonen var välbehövlig!!

På torsdag bär det av mot Åmål och familjen, ska bli mysigt att vara hemma allihopa för en gångs skull!! Kanske blir HC på torsdag och vinkväll på fredag med fina vänner:) På Påskafton fyller Hanna år, så de blir nog fika på stan. På kvällen åker familjen till farmor för påskfirande. Blir nog en tur till stugan för att vårstäda också, alltid lika mysigt:)

Nu ska jag packa inför helgen innan det blir Desperate:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback