Hösten

Här på bloggen händer det inte mycket men i verkliga livet händer det en hel del:) I skolan håller jag och Therese på med C-uppsatsen varenda dag, ca 9 timmar per dag...Det går väldigt upp och ner men som tur är samarbetar vi väldigt bra:) På kvällarna försöker vi hitta på lite roliga saker för att koppla av från skolan. Tv-kvällarna har dragit igång Halv 8 hos mig har vi börjat med, så vi ska turas om att laga tre rätters och bjuda hem varandra:) Therese var den första som ordnade en supergod middag med gott vin:


God förrätt med rödbetor, nötter och ost

Desserten var bäst, underbar mousse med bär:)



Några promenader har hunnits med under veckorna också:)

I fredags hade vi Thailandsplanering hos Emelie, som hade lagat görgod tacogratäng:)



Vi bokade boende för de tre första nätterna, ett tiovåningshus med pool på taket för 83 :- natten:P Standarden kanske inte är den bästa för så lite pengar men..Till veckan ska vi ordna visum och jag ska ringa och boka vaccinationstid. Det närmar sig, bara 50 dagar kvar:D


Igår åkte jag och älskling till Bergvik en sväng, men hittade inte de ja skulle ha, ett par vinterskor, så de blev billig shopping. På kvällen kom Sara hit, vi åt lite mat och drack vin och blev sen danssugna:P Så vi cyklade ner till Blue Moon där vi träffade Emelie och dansade några timmar:)

Idag blev det sovmorgon, promenad med Emelie och middag hos Tobbe:) Resten av kvällen blir det soffan och Ensam mamma söker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback