Nedräkning

Nu är det bara 24 dagar kvar tills vi åker:D I helgen hade jag och Tobbe halloweenfest hos mig, med utgång på Tempel, vi hade riktigt skoj:D 

I veckan har ja inte vart hemma många minuter, pluggat till fyra - fem varje dag, i tisdags var det tjejkväll hos Cissi i Kristinehamn så vi packade in oss i Fias bil och körde försiktigt i halkan. Cissi hade gjort jättegoa pajer och sedan blev det mycket prat:) Vi var hemma sent så jag och Therese tog lite sovmorgon igår. Pluggade hela dagen, tränade och sen hade vi myskväll med Bonde, Greys och planering, nu är det bara boendet kvar att fixa.

Idag pluggar vi hos mig och ikväll blir det kalas och spelkväll hos Bettan:) I helgen ska jag till Åmål och träffa hela släkten, fira lite jul i förskott och bara mysa.

Nej nu blir det C-uppsats!

Kommentarer
Postat av: Fab

2010-11-24 @ 17:53:45
Postat av: Fanny

Vart ska du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback