Vill ha sommar!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, men veckorna går så fort och jag försöker vara ute i solen så fort det går:) Förra veckan började jag på psykiatriplaceringen, är på psykosteamet. Där åker man hem till folk som har schitzofreni och ser hur de klarar sig hemma, och vissa patienter kommer till avdelningen och får injektioner, samtal mm. Hsar varit med på ECT, elbehandling för de med djup depression och idag har vi varit på flera hembesök. Det är ganska kul med psykiatri, men väldigt läskigt att man kan vara så sjuk, se personer som inte finns, höra röster, känna sig bevakad och jagad...usch!

I onsdags kom Jojo hit, vi solade, gjorde paj, såg Greys och pratade:)
I torsdags var det vårruset, vi var ett lag tjejer som sprang, och det ösregnade hela tiden...men sprang 5 km utan att stanna så jag är riktigt nöjd! Efter det hämtade vi vår picknickkorg och åkte hem till mig och fikade några timmar:)

Hade träningsvärk hela helgen, på fredagen var jag och Hanna på tjejmiddag hos Malin, görgod mat och goa tjejer! Lördagen jobbade jag till ett, med Hanna:) Var iväg och handlade leksaker med ett av barnen och sedan lagade vi mat och spelade Wii. På lördag kväll satt jag och Tobbe och solade och åt grillad korv, sen kom mamma, hon hade köpt med massa gott så vi gjorde greksallad och baguetter och såg på film.

På söndagen blev det jobb igen, var ute på promenad, spelade massa spel och gick till pizzerian:) Längtar till sommaren då man bara kan jobba och slippa tänka på plugg! Imorn ska vi ha möte med alla vikarier och få sommarschemat.

Igår kväll cyklade jag och Therese ner till parken vid älven och grillade och njöt av solnedgången:) dag blev det oxå grillning med några klasskompisar vid Kroppkärrsjön, så fort solen kommer fram får man passa på! Det blir grillning på fredag igen, för då ska vi ha klassfest med brännboll, så vi hoppas på bra väder!

Nej nu ska ja göra klart seminarieuppgiften så att det blir en sak mindre att plugga på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback