Tobbe 22 år:)

Idag fyller älsklingen 22 år:) Även pappa fyller år, men honom firade jag i helgen. Vi var i stugan med farmor lördag och söndag, storstädade alla stugor, skakade sängkläder, sopade golv och krattade löv, så nu är det färdigt för sommaren:) Det var även Charlottadagen på lördagen, som en marknad typ, så vi fikade och köpte lotter av farmor. Vann två chokladaskar, i allafall bättre än virkade dukar:P  

På söndag kväll gjorde jag en tacopaj och kollade Wallander och hade en härlig hemmakväll. Måndag var det praktik i Kil, lika segt som vanligt så vi åkte hem vid tolv...Imorn är sista dagen, ska bli så skönt! Blir så rastlös när det inte finns nåt att göra och när man bara får titta på hela tiden.

Idag har vi haft seminarium till tolv, jag och Therese var hurtiga och cyklade till skolan. Härligt med lite frisk luft! Vi ska även vara med i Friska Karlstad och leta kontroller och vinna priser:) Härlig motion i sommar!

Eftersom älsklingen fyller år idag gjorde jag grillspett av fläskfilé, halluomi, paprika och lök och sedan åkte vi ut till en mysig grillplats vid älven och grillade och solade några timmar:)

Längtar till torsdag, då blir det tjejkväll och utgång:D Och släktkalas för Tobbe på dagen:) Sen blir det jobb lördag och söndag, bra med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback