Sista turen till Torsby:D

Nu sitter vi på bussen mot Torsby, för sista gången:D Bettan och Kristine sover, jag har försökt plugga lite..På onsdag kl 16.00 åker vi hem FÖR GOTT! ska bli så himla skönt!!

I fredags var jag på spelkväll hos Sara, mysigt med fika och spel:) I lördags gick jag bredvid på dagen, jag fick träffa ett av barnen och vi ritade, var ute och gick och lade pussel:)

På kvällen blev det utgång med Cissi:) Förfestade hos mig med vin och chips, sen blev det dans på ankan i några timmar, vi kände oss ganska gamla då alla var typ 18...nästa gång blir de nog Koriander! Men det var kul att dansa iaf:P

Igår kollade jag hela Vasaloppet, då pappa var med. Tog en promenad till Hanna å Robins nya trea, superfin och blev inte så lite avundsjuk på balkongen! Kollade när pappa gick i mål på datorn och sedan gjorde jag och Tobbe tacos och såg Wallander.

Nej nu ska ja försöka sova lite..




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag med!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback