Praktikvecka

Snart är praktiken i Torsby slut, nästa onsdag lämnar vi byn för gott!!:) Ska bli så skönt att bo hemma!

I helgen har jag tagit det lugnt, vart på Snabba Cash med Tobbe och haft släkten här på fika:) Först blev det mat på IKEA sen gjorde jag och Johanna blåbärspaj och kokosbollar plus massa annat gott:)

Igår morse åkte alla fyra bussen upp till Torsby, halvsov och klagade på att åka hemifrån..men nu är det bara en vecka kvar:D

Idag var jag med på en gastric bypass operation, en lapraskopisk så de opererade inuti kroppen. Jag satt på en stol bredvid och tittade på en tv, där de sydde och grejade. Sövningen gick görfort och sedan höll operationen på i ca 2 timmar. Jag gick med till uppvak där de övervakade patienten, spännande att se lite olika avdelningar!:)

Sen har vi vart på promenad i solskenet, pluggat, köpt fika, lagat mat och nu ska vi snart bänka oss framför säsongens första Desperate:D Popcorn och choklad blir det då!:)

Hem på torsdag, så skönt. Kanske hjälpa Hanna och Robin med flytten och plugga. På fredag blir det spelkväll, ska bli så mysigt! Bredvidgång på lördag och söndag - Vasaloppet för att se om ja får en skymt av pappa som är med för första (och sista) gången.

Nej nu ska vi plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback