Ny praktik:)

Nu har jag redan gjort 3 veckor på avdelning 15 på CSK, en kirurgavdelning med urologi och endokrina sjukdomar, bla bröstcancer, prostatacancer och olika fel i njurarna. Personalen är helt underbar!! Så mycket roligare här än i Torsby och jag får göra väldigt mycket. Har haft egna patienter de senaste två veckorna och de har vart så goa! Att folk som ligger på sjukhus kan vara så glada:) Jag har fått sätta massa nålar, dra drän, sätta kateter och massa annat skoj:) Idag fick vi våfflor av chefen:)

I helgen har jag hälsat på Larsson i Örebro, shopping, utgång och film blev det, mysigt:D

Ikväll blir det Mamma Mia kväll hos Emelie, så nu har jag bakat kladdkakemuffins. Imorrn blir det bredvidgång några timmar, sen Grey´s kväll!

Hem till Åmål på torsdag och utgång på HC med gamla vänner:D Hälsa på mitt söta kusinbarn Mira för första gången, ska bli så kul:D Hon ser så söt ut på alla kort!!

Påskfest hos oss på lördag och eventuellt åka till farmor på söndag. Härligt med lov:D

Emelie får följa med till Thailand också:D Så nu ska vi snart boka flyg och boende!!

Nej nu ska ja gå mot bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback