Sommar

I helgen blev det jobb mest hela tiden, jobbade natt fredag till lördag och cyklade sen hem till Tobbe för att sova, blev inte mycket av det på jobbet. Sen åkte vi till Bergvik och gick i affärer och fikade:) Handlade på Maxi och åkte hem till mig och gjorde egen pizza. Mycket godare än köpt!! Tittade på film och tog det lugnt. Söndagen bestod av jobb 14 timmar, men jobbade med Hanna på kvällen så det var lugnt:P





I måndags jobbade jag mitt första dygn, började fyra och gick av fyra igår. Men det var ett bra pass, köpte pizza och spelade bingolotto, låg och läste och sov väldigt bra. På tisdagen åkte jag med ett barn och kollade i en djuraffär. På kvällen hade vi grillkväll på Gubbholmen, riktigt mysigt förutom alla pissmyror och mygg!











Sen kom även Sara och Karro, men glömde visst ta kort då. Vi hade en mysig kväll iaf:)

Idag är jag ledig, så det blev sovmorgon och en god frukost. Sen gick jag till SJ:s kontor och bokade tågbiljetter från Barcelona och hem, så nu är hela resan bokad:) En heldag i Paris och fyra dagar i Barcelona:)

Nu ska jag storstäda och ikväll kanske det blir ett glas vin på Ankdammen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback