Härliga sommardagar!

Njuter för fullt av sommaren och det underbara vädret! Älskar att bo i Karlstad och ha nära till badstränderna:) Förra veckan blev det stranden nästan varje dag, dykning på kvällarna och grillning med fina vänner en kväll. Fredag eftermiddag spenderades på Skutbergets klippor med Thailandsplanering och bad, sedan jobbade jag natt och resten av helgen. Grillade med Tobbe och hans kusin på lördag kväll och åkte hem till familjen på söndag.

Igår hade jag och Hanna en härlig dag på jobbet, barnen badade pool och bakade äppelpaj, sedan grillade vi hamburgare:) Trivs riktigt bra på jobbet och tror det kommer bli en jätterolig sommar där! På kvällen blev det picknick på stranden med Sara, som jag inte träffat sen skolan slutade, så det blev några timmars prat:) 

Dagen har tillbringats på Sandgrund med Malin, sol och iskallt bad. Pluggade dykteori eftersom vi har slutprovet ikväll:S Hoppas att det ska gå vägen, även om jag inte har läst så mycket. Vi ska även grilla och ha lite avslutning med gruppen eftersom det är sista övningsdyket. På fredag bär det av till Örebro för uppdyk hela dagen:) Sedan blir det kusten en dag om några veckor:) Jag hoppas jag har ett färdigt certifikat innan sommaren är slut! 

Jag och syster har även planerat en tågluff i augusti, ner till Barcelona:) Men inget är bokat än, men vi har planerat hur vi ska åka iaf:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback