Framtidsplaner

Igår efter jobbet tog jag tåget till farmor, där hon och pappa hämtade mig. Vi åkte till stugan och grillade i solnedgången. Hann med ett dopp innan det blev alltför kallt i vattnet. Tog bussen till Karlstad imorse, den går förbi postlådan vid stugan så det är väldigt nära och bra!

Resten av dagen har spenderats på Örsholmens badplats med Emelie och Therese, våran Thailandsplaneringsdag:P Gick vidare till Emelie och mailade sjukhuset i Phuket med lite frågor. Sedan pratade vi om framtiden och att vi är klara nästa sommar, och vi insåg att det är väldigt snart. Så vi diskuterade möjligheten att ha sabbatshalvår till våren och det känns väldigt lockande. Åka till Norge och jobba på ett sjukhus och tjäna pengar under våren, resa lite under sommaren och sedan gå sista terminen. Hur vet man att man har valt rätt? Jag kanske inte alls trivs som sjuksköterska...Men praktiken har vart väldigt rolig så det borde jag, men jag vet inte om jag klarar all stress. Trivs väldigt bra med att plugga så jag drar gärna lite på studierna också. Jaja, det är tid kvar att fundera ändå, det kanske känns skönt att bli klar till sommaren också.







Nej nu väntar jag på Tobbe som ska komma hit med glass och jordgubbar, sen blir det sängen för jag börjar halv sju imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback