Dykning

Igår åt jag och Tobbe en mysig middag på Alfies, pizza och biff:) Sen gjorde jag matsäck och packade tills idag.

Klockan åtta åkte jag och Therese till dykmagasinet där vi packade alla grejer och åkte mot Uskavi kalkbrott för att dyka. Det var jätteklart vatten och vi dök till sju meters djup. Såg lite bord och stolar, en skyltdocka och massa fiskar. Efter första dyket hade vi en paus och skrev teoriprovet, sen åt vi mat och vilade. Efter två timmar försökte vi komma i våtdräkterna och simmade ut igen, gjorde några övningar och simmade på botten. Alla var väldigt trötta på hemvägen och vi halvsov tills vi stannade på en mack för lite fika. En riktigt mysig dag och jag klarade provet:)

Nu ska ja se på Johan Falk och sova, imorn blir det jobb till fyra. Hade tänkt åka till Bluesfestivalen i Åmål imorn kväll men det blir för stressigt. Så får stanna här när alla andra går på Bluesen:(

Här kommer lite bilder från dykningen:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback