Snart praktikdags...

Igår hade vi tenta, skallskador och vattenbalans, riktigt intressant och det kändes ganska lugnt. Fick även tillbaka diabetestentan vi hade innan jul, och den gick bra:) Känns skönt att ha klarat de tre svåra tentorna under hösten, de var värt allt plugg:P

Vi gjorde klart grupparbetet, sen åkte jag och Therese till IKEA och shoppade loss. Jag fick med en förvaringslåda hem, vilket inte var nån storshopping precis. Men nu sparar jag pengar till Thailandspraktiken i december:D

På kvällen ringde Boat, en av de thailändska utbytesstudenterna, och bjöd mig och Hanna på kalas klockan sju. Lite i sista stund, men jag åkte dit och fick god mat och lärde känna några av de andra i det thailändska gänget:) Köpte present till syster som fyller 20 nästa vecka, herregud vad tiden går fort..släktkalas blir det på söndag:)

Idag har jag och Emelie åkt en halvmil skidor, de var väldigt kul att ha sällskap i spåret för en gångs skull:P

Nu ska ja strax på en jobbintervju, vet inte om det gäller sommar eller extrajobb, men behöver båda så vi får se vad det blir, om det blir nåt.  

Sen blir det plugg resten av dagen, ska läsa alla 40 papper om nästa kurs, och om praktiken. Åker till Torsby nästa söndag och kommer tillbaka på måndag. Ledig när jag fyller år :D och torsdag och jobbar kväll på fredag. Detta innebär TEMPEL- fest på torsdag:D Ska bli ganska spännande att bo i Torsby, vi är fem stycken som delar på en två, kan bli intressant:P

Nej nu ska ja äta wok och spagetti, billigt och bra:P

Skridskoåkning:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback