Praktik imorrn

Nu har jag lagat en stor tacopaj och en lasagne och gjort matlådor inför mina veckor i en rullväska...Känns typ så, imorrn åker jag till Torsby och sover i lägenheten, vi börjar åtta på måndag och det känns skönt att vara där natten innan. Men fem stycken i en tvårummare känns lite sådär..känns som om at man kommer gå varandra på nerverna, men antagligen är inte alla där samtidigt.

Åker hem på måndag, och tillbaka på tisdag för att gå kvällen, hem på onsdag på min födelsedag:D ledig torsdag = tempelfest:D tillbaka på fredag och har praktik hela helgen. Ett himla fläng hit och dit, kommer vara helt slut..Två seminarier, en hemtenta och en tenta ska hinnas med under dessa 6 veckor också..usch:S

Jaja längtar till praktiken i Thailand:D Emelie kanske också åker med, kommer bli himla kul så försöker spara pengar och söka stipendium. 

I veckan har jag vart i Åmål och firat Jojo som fyllde 20:), haft Robinson kväll, tränat och åkt skidor:) Igår blev det en lugn kväll hos Tobbe.

Nej nu måste ja packa..usch vill inte "flytta"...

Ska ta ett blodprov på Tobbe också för att träna lite, nån annan som är sugen på att låna ut sin arm så är det välkommet:P 

Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback