Mysig helg:)

I fredags ville E och B fira mig, så de kom hit på kvällen, även Hanna Cissi och Therese:) Kollade på tv och pratade, drack vin och åt kladdkaka:) Mysigt!
Igår skulle jag gå bredvid på extrajobbet / sommarjobbet ja sökt, på ett korttidsboende för barn med funktionshinder. Det verkade väldigt mysigt och jag fick se hur de bodde, laga mat, titta på film och träffa de som jobbade. Verkade väldigt bra så ja ska dit på fredag och en lördag för att gå bredvid, innan jag kan jobba som vikarie.

På kvällen ringde Therese och undrade om jag ville dricka vin, och det säger jag inte nej till!! Planerade Thailand, pratade och drack vin med kex och ost, mysigt!

Idag har jag vart uppe hos farmor, där jag pappa och Jojo åkt slalom. Svinkallt men kul:) Farmor lagade jättegod mat innan jag åkte med tåget hem. Ska packa och plugga, sen blir det nog Wallander med Tobbe.

Hoppas alla har haft en bra alla hjärtans dag, även om jag tycker det är roligare att fira att man tycker om någon en helt "vanlig" dag i stället för att affärerna ska tjäna på det...

Torsby måndag - torsdag...yey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback