Längtar till Thailand!!

Födelsedagen var mysig, Hanna, Cissi och Therese var här och fikade några timmar, sen tog jag tåget hem med Jojo, där det blev tacos och tårta med familjen, mormor och morfar:) Fick många fina presenter, bl a. presentkort på chokladprovning, bakgrejer, Wallander filmer och fler fina saker!

På torsdagen hade jag förfest inför Tempelfesten, och vi var 7 tjejer som drack vin och pratade:) Taggade för party gick vi mot stan, när Hanna plötsligt ramlar och stukar foten:( Hon hade jätteont, så Tobbe och Robin kom med bilen och så åkte vi till akuten, för vi visste inte hur ila de var. Där blev vi sittande i fem timmar innan nåt hände...Foten vara "bara" stukad, men hon får hoppa på kryckor ett tag:( Vi tar igen utgången när din fot är bra Hanna!

Praktik hela helgen, har blivit mycket roligare, och jag känner att det är rätt yrke för mig!! Har fått sätta dropp, blod, ge injektioner och ta blodprov. Till veckan ska jag vårda en eller två patienter helt själv:S Men det ska bli spännande! Vi är nog ca 5-6 stycken som bor i lägenheten under veckan, blir lite trångt och kommer nog bli lite stressigt på morgonen när alla ska trängas på toa och i köket. Men skönt att komma hem efter en jobbig dag när man kan prata med nån om det som hänt:)

Igår kom jag till Karlstad, gick en sväng med Therese och grejade hemma, sen blev det Wallander med Tobbe. Idag firar vi 3 år <3 Ska ut och äta nånstans när han slutat skolan.



Borde plugga idag, men orkar inte, kollar Thailandsresor istället:P Ska fixa ett dykarcertifikat innan vi åker också, kommer bli dyrt men men, vill dyka när vi är där!




www.phuketinternationalhospital.com


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart vi tar igen det nästa gång vi partar! :D Hoppas du har det bra där uppe ;)

Puss

Postat av: Hanna

Hmm..ja tycker du är lite dålig på att uppdatera här minsann..:S nåt kul måste jag väl ändå få ha när ja sitter här hemma och är handikappad?:P

2010-02-11 @ 11:31:03
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback