Hem imorrn:D

Idag har vi haft seminarie och mittbedömning, gick väl okej men den kliniska adjunkten verkar inte direkt intresserad av det vi gör..Hon är sen varenda gång och frågade inte hur det gick med det nya handledningssystemet som ingen av oss tycker är bra. Stressade oss gjorde hon me..

Men praktiken var riktigt rolig idag, gick med huvudhandledaren och vi gick igenom det jag ville träna på. Så det blev några blodprov, dokumentation, läkemedelsutdelning och grundvård:)

Efter praktiken tog jag och Kristine en promenad och handlade lite, så nu har jag fem matlådor med köttfärsås och spagetti:) Sen har vi pratat och pluggat, och nu ligger jag i soffan medan de andra gör ett arbete som Bettan och jag gjorde klart igår. Tjatar på dom att de ska göra mig sällskap vid tv:n, får se hur de går..

Imorrn åker jag hem:D Saknar Tobbe och min lägenhet! Men sängen här är underbar, så sover görbra här!

På fredag blir det brevidgång på korttidsboendet några timmar, sen en lugn hemmakväll tror jag:)

Lördag: Fest:)

Söndag: Sova!!!

Mina kombos som pluggar för fullt


Såhär äcklig ser maten ut, för stekpannan är värdelös..





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen :) Vad kul med lite bilder från torsby, det verkar som du trivts bra med praktiken? vart har du nästa praktik period?

Ta hand om dig! Kramis

Postat av: Micha

Hej du:) Ja ja trivs bra för dt mesta, men de har ett nytt handledninggsystem så det är nya handledare varje dag, vilket är väldigt rörigt! Men men de går väl ganska bra ändå:) Hur går det för dig då?? Nästa period ska jag vara på urologen här på CSK, ska bli såå skönt att bo hemma igen och kunna gå på friskis och hinna göra annat än bara åka fram och tillbaka:P Vore kul å se dig snart:)Kram

2010-02-19 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback