Första praktikdagen

E och B jobbar dagen, så de gick upp tidigt idag medan jag låg och sov. Men halv åtta gick jag upp, gjorde frukost och promenerade till biblioteket, där jag sitter nu. Ska plugga och sen försöka se hur man kommer till några skidspår. Ska ta med skidorna till helgen och åka lite, och kanske boka in mig på något av bollpassen på gymmet på sjukhuset:P

Det är såå mysigt här med små berg runt om och massa snö, känns som om vi bor i fjällen:) Kollade även när badhuet är öppet, så vi kan bada fram till åtta, vore gött efter en hel dagspraktik:) Badkar i lägenheten har vi också:D

Imorrn bär det av hemmåt, firande av födelsedag och träffa familjen:) Ledig till på fredag (kanske lördag) så det blir Tempelfest på torsdag:)

Nej nu ska ja knalla hemåt och lägga mig och se på tv innan jobbet börjar, lite nervös men det ska bli spännande!

Fick ett kusinbarn igår med:D En liten flicka, ska bli såå kul att se henne:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du har det ganska bra:) Hoppas det går bra idag på praktiken! Vi ses imorrn:) puss

Postat av: Malin

Jag tror du kommer trivas jättebra på praktiken :) Också har du ju möjligheten att åka lite skidor också ;)

Avdelningen verkar ju jätte intressant! Hoppas du får lära dig en massa nytt :)

Själv är jag ledig idag, sitter hemma och ringer handledaren till VFUn nästa vecka och söker sommarjobb.. vad var det för jobb intervju du skulle på? :)

Lycka till på jobbet :) Kram

2010-02-02 @ 10:38:03
URL: http://bedamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback