Tjejkväll:)

Ikväll kommer mina fina vänner Cissi och Hanna hit:) Bäst att passa på när alla är i stan och lediga!

Igår var jag ledig och eftersom det regnade gjorde jag tacos och såg på The Beach. Ville bli lite inspirerad inför Thailandsresan:)

Sen på kvällen åkte jag och Tobbe och kollade två lägenheter på Orrholmen, men den ena hade mossgröna tapeter i ALLA rummen, görfult! Den andra hade balkongen åt fel håll. Jag vill ha kvällssol så att man kan ta en drink i solnedgången! Så det blev ingen av dom. Mellan visningarna fick vi supergoda kladdkakemuffins hemma hos Hanna och Robin, tack!:)

Imorse när jag vaknade sken solen och jag gav mig ut på en långpromenad. Gick runt Rud, till farfars grav, genom Norrstrand och längs älven mot stan. Kändes riktigt skönt att träna lite, det var ett tag sedan (typ två månader...).

Nu ska jag ner till Forex och växla till Euro, handla en nackkudde till tågresan och så var det nåt mer...

Imorn blir det stugan och på måndag tåget mot Barcelona:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback