Sex and the city 2

Bion var görbra, skratta en hel del och blev väldigt sugen på att åka till New York. Jag och Hanna kom på att vi borde ha en Sex and the city inspirerad fest nån gång, så att man kan klä sig lite lyxigt och dricka drinkar:)

Nu bakar jag bröd, lite sent men har sovmorgon imorrn så det gör inget. Skriver på min resedagbok sen vi åkte till Kina, är på sidan 67 så den borde snart vara klar, har som mål att den ska vara klar i september.

Jobbar natt imorn, börjar tre och går till nio på onsdag, tror att det kommer bli en lugn natt. Ska ta med några böcker om Barcelona och läsa. Måste ha så mycket koll som det går på staden, känns läskigt att åka iväg utan att veta nåt. Har kopierat en massa info på internet och gjort ett häfte på 12 sidor som vi ska ta med, Johanna tycker att jag är en resenörd:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback