Boken är klar:)


Jag satt uppe och skrev på resedagboken tills ett inatt och nu på morgonen några timmar, så nu är jag äntligen klar:) 69 sidor blev det, men jag ska läsa igenom några gånger när jag har tid.

Har ätit frukost och håller på och tvättar kläder till resan, så jag ska försöka packa klart imorrn efter jobbet. Jag och hjärtat ska kolla två lägenheter imorrn kväll också:) Vi har börjat prata om att flytta ihop så småningom så vi tänkte kolla runt efter någon bra lägenhet:) Det dröjer nog några månader men vi tänkte att det är bra att börja i god tid! Vi vill ha en trea eller stor tvåa med balkong, det är ett måste!



Till helgen kanske det blir stugan och svampplockning, eller Karlstad och utgång..har inte bestämt mig än.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa om Barcelona!



Om en vecka är vi i Salzburg:) Ska hälsa på en av Johannas reseledarkompisar där, och Johanna får vara guide eftersom hon känner till de trakterna sen kursen:) Sen ska vi hänga på stan tills halv två på natten då nattåget går. Hoppas det finns några nattöppna caféer vi kan sitta på.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller tummarna för att det blir Orrholmen!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback