Vårdcentralen i Kil

Nu har praktiken på 15 slutat, så tråkigt, trivdes så bra där! I fredags var sista dagen och vi hade bakat massa saker som vi bjöd på. Jag gick kvällskiftet så vi beställde hämtmat och hade en lugn och bra kväll. Kommer verkligen sakna personalen!

I lördags blev det jobb, vi promenerade, spelade spel och kollade på film, mysigt:) Slutade halv nio och solen sken, så jag blev väldigt partysugen! Ringde Hanna och både hon och Cissi ville med och ta en drink:) Det blev dyra drinkar och dans på Ankan:)

I söndags gick jag på marknaden med Therese, Hanna och Cissi, köpte bara en present till Tobbe. Tog det lugnt och förberedde för VCT praktiken.

I måndags åkte jag med Sofia till Kil, våran handledare var väldigt flummig och det var en rörig dag. Det gick bättre igår och idag, har fått blanda injektioner, spola ett öra, lagt om en tå och pratat med några diabetespatienter. Imorn blir det labb hela dagen och på tisdag ska jag äntligen på vara på BVC och vara med på spädbarnsmassage:D Ska bli såå kul!!

Ki box blev det igår, jag och Therese boxaes och vi är ju inte direkt jämnlånga så stackars Therese fick böja sig hela tiden. Ikväll blir det nog danspasset om jag orkar. Måste börja plugga till tentan snart, men har ingen motivation...

Valborg på fredag, då blir det antagligen middag och utgång? Kanske grillning? Massa aktiviteter på campus också, så nåt hittar vi nog på:)

Nej nu ska jag äta halluomigryta med vitlöksdipp:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback