Sexparty:)

Igår hade vi sexparty hemma hos mig, med några av tjejerna från gymnasieklassen:) Drinkar, kortspel, grönsaker och dipp. Dans och sång innan vi gick mot stan. Lång kö på Koriander och Ankan så det blev Burger King innan jag och Andrea traskade hem och hon fick en kommentar att hon hade "sjukt sexiga ben":P








I fredags var jag, Tobbe, Hanna och Robin bjudna till Furhem på avskedsmiddag, han flyttar till Irland idag. Fick underbar mat och vi pratade, såg Solsidan och spelade Buzz eller nåt. Mysig kväll!!



Mamma och pappa var här på dagen igår så de fick fika sen gick vi på stan en stund:)

Idag gick jag och Andrea till stan vid halv tolv och träffade alla tjejer och solade på några bänkar, innan det var dags för alla att åka hem. Det var jättekul att alla kunde komma, brukar vara svårt att träffas.


Nej nu ska jag göra mig klar för middag hos Siti, spännande med malaysisk mat:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback