Påsk!

Glad påsk alla!

Är hemma i Åmål och njuter av ledigheten! I torsdags hade vi förfest hos Hanna och sedan blev det dans på HC hela kvällen, riktigt kul!:D Sov till elva igår, sedan åkte jag, mamma och Johanna till kusin Marie för att hälsa på deras bebis Mira, världens finaste bebis, fick hålla henne flera gånger och ville inte släppa henne! Ble väldigt sugen på att ha en egen bebis snart, men det får nog dröja några år iaf. Även om det är väldigt lockande!

På kvällen var Johanna hos kompisar så jag hade päronen för mig själv:P Vi städade lite, skalade potatis till ikväll, såg på TV och sedan blandade jag och pappa drinkar inför kvällen. Bloody Micha, Sunny Beach och Amorgos blir det ikväll:P

Idag gick jag, Johanna, Hanna och Sara till påskparaden, träffade gamla vänner och solade:) Sen åt vi tacos hemma och  nu ska vi börja laga mat inför ikväll när Cissis och Hannas familjer kommer på det årliga påskfirandet:D

Imorrn blir det farmor tills på tisdag, då det blir hem till Karlstad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback