Hanna 22 år:D

Idag fyller min fina vän Hanna 22 år:) Det firade vi igår hemma hos mig en med förfest och massa folk:) Det blev tårta, chips, godis, vin och massa prat, innan vi gick ner till Tempel och dansade tills stängning. Riktigt kul och görbra musik! Men eftersom ja hade högklackat för första gången i mitt liv mådde inte mina fötter speciellt bra när slutade dansa....Det blev mat och prat på Burger King innan jag och Therese traskade hemåt. Somnade direkt!

Idag blir det sista dagen på praktiken, så himla tråkigt för ja trivs superbra! Personalen är helt underbar och det är så roligt! Men men VCT i Kil kanske också är skoj:P

Imorn blir det bredvidgång, näst sista gången innan jag kan börja jobba på riktigt. Hanna har också fått jobb på samma ställe så nu ser vi fram emot en rolig sommar:D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Naaw tack igen för allt;) Men musiken på Tempel var ju hemsk! Fy så tråkig..:S annars var allt toppen;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback