Födelsedagsmiddag:)

Ikväll ska jag ut och äta med Hanna och Cissi, min försenade födelsedagspresent:) Vi tänkte prova Alfies, det är många som säger att den är bra. Gott gott med färdiglagad mat!:) Efter det kanske det blir brasan och eventuellt utgång, jag är iaf jätte danssugen och det är många som ska ut idag!

Har vart på stan med Tobbe och Sara och sett kören. Vi tog en liten shoppingrunda innan vi knallade hemåt. Har inte pluggat ett dugg idag fast det var dagens mål...får väl bli imorrn en sväng.

Igår blev det IKEA och mat med mamma som var här några timmar:) På kvällen blev det vinkväll hos Therese, mysigt var de!! Vin, kex, ost, muffins, popcorn, choklad och prat:)

Imorn kommer älskade syster hem från sin reseledarutbildning i Österike, skulle så gärna träffa henne men ska jobba på söndag så hinner inte åka hem:( Får hoppas på att hon kommer hit någon dag! Låter som om hon har haft en superrolig vecka, är riktigt sugen på att gå den utbildningen jag med!

Nej nu ska ja strax gå till stan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback