h

Okej, jag är inte jättebra på att blogga..men nu kommer lite uppdatering om mitt liv i underbara Karlstad:) Har haft föreläsningar i 2 veckor, väldigt långa dagar och mycket att få in. Förutom det har vi haft Välkomstmiddag med utbytesstudenterna, väldigt kul!! Farmor har haft 80 års kalas med ca 80 gäster, vilket också var jättekul! I måndags började praktiken, och jag får lära mig görmycket nytt och intressant! Idag fick jag vara med vid byte av kateter och lägga om några sår, se när de gjorde ultraljud på urinblåsan och annat skoj (tycker jag iaf:P)

Igår kväll var jag och Hanna bjudna hem till Irini och Despo, där fick vi crepes och sedan var vi där några timmar och pratade och planerade svampplockning:) 

Ikväll blir det salsaklass för nybörjare med några utbytesstudenter, ska bli spännande!!

I helgen blir de 2*50 års kalas på Bräcke för Hannas päron, camping och god mat hoppas jag på:)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback