k

Nu sitter jag och ska plugga hemtenta, men facebook är roligare..får nog logga ut så de blir nåt gjort! Håller iaf på och tvättar, har äntligen lyckats få en tvättid, vilket är omöjligt ibland..

Igår blev det plugg, friskis och Flightplan på TV, så mysigt med höstmörker när man kan tända ljus och ligga i soffan och dricka varm choklad:D Och idag skiner solen så det blir en cykeltur till Skoghall där det är information om extrajobb på demensboendet jag jobbade på i somras. Hinner absolut inte med något jobb just nu men kanske under jul eller nån helg framöver. Behöver spara pengar om jag och Therese ska åka till Thailandpraktik nästa vinter:D Hoppas, hoppas att det går!!

Till helgen blir det kalas för Bettan och marknad och Sandra kommer hem:D Så det ska bli en lugn och skön helg innan alla tenta - föreläsningar börjar..

Nej nu ska jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback