.

Imorrn åker jag och Emelie till Tallin:D Bussen från Karlstad går 09.00 och är framme 13.00, sen har vi några timmar i Stockholm innan vi ska lyckas hitta rätt hamn som färjan går från..får väl se hur de går:P Ska bli väldigt skönt med minisemester efter all tenta stress!!

Annars har veckorna bestått av plugg, träning, Halloweenfest, inflyttningsfest, bakning, snöfallstittande från fönstret, filmmys, tacokväll mm. Igår blev det en lugn hemmakväll framför tv:n hos Tobbe, och jag gjorde blåbärspaj:D

Idag har jag packat, gått en promenad med Hanna, försökt klippa håret på mig själv= får nog ha håret uppsatt ett tag så man inte ser hur ojämt det är. Ska strax ta bussen till Cissi och sen ska vi hälsa på goa sandra som är här och hälsar på:D 

Nej nu får ja sticka till bussen, får bli tidigt i säng idag så jag inte missar bussen imorrn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback