Vårruset:)

Vimmelbild från Vår ruset

Therese, Jojo och jag hamnade på Vårrusets vimmelbilder:P Reklam för Verum:)

De va jättekul igår!! Jobbigt men roligt och uppvärmningen och picknicken var bäst:P Sen gick vi runt och tävlade massa, men bara Larsson vann en stor åse fylld med massa Garnier produkter, grattis Larsson:) De regnade ingenting och vi hade en mysig picknick med kalkon, tunnbröd, mozzarellaost, filmjölk, cider och mörk choklad:)

Runt klockan nio började vi vandra mot bussen, som inte gick förän tio minuter senare..Therese var pigg i benen och gick hem, men jag och Larsson kunde knappt röra benen så vi fick vänta på bussen. Sen blev de soffan en stund framför Grey´s innan vi somnade. Larsson skulle ju upp runt fem så hon behövde sova, själv tog jag en sovmorgon till nio i alla fall. Nu blir de läkemedelsräkning!!! Tenta imorrn:S (som jag typ glömt bort..)

Kommer mer bilder imorrn eller när ja har tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback