TV- kväll:)

Nu har Emelie å Bettan nyss åkt hem, vi har bakat paj och kollat på Desperate och Mia & Klara:D Hanna kom tyvärr inte, så henne tvingar ja hit imorrn så hon får hjälpa till med den sista pajbiten:P

Helgen:
HC i fredags, mysig förfest med Hanna och Cissi, sen dans på HC där vi träffa Larsson oxå! Men de va inte alls lika kul som förr för de va bara massa yngre kändes de som...nej Nöjes säger ja bara, de är allt bättre de!

Lördag va ja hos Tobbe, vi lagade lasagne för första gången å den blev riktigt god:) Lite skidor hann jag och pappa med, finfina spår! 
På kvällen blev de lugnt framför tv:n med familjen och Tobbe, Robinson på datorn (eftersom vår box har pajat) och värmeljus:)

Söndag - sovmorgon, sen släktkalas hos Tobbes mormor, god mat och massa fika! Åkte till Karlstad vid åtta och sen fick ja ett sms om söndagsmys i Kronoparken, de tackar man inte nej till:P Blev film hos Emelie och sen sov ja hos Bettan (är för rädd för att åka buss sent:P).

Igår va vi i skolan te halv fyra typ, segt som vanligt, tur man har Metro med sig! Sen blev det lax, spenat, potatis och sås, min favoritmat just nu!! Mums!! Tobbe ringde och undrade om han fick komma hit, så en timme senare kom han:) Tur att de inte är långt :P Jag bakade bröd och sen gjorde vi varma smörgåsar. Tvingade Tobbe att diska när ja såg Spårlöst, snällt va? :P

Nej nu ska ja lägga mig å se Brothers and sísters!


Ulan Bator - Mongoliet


Moskva


Shanghai - Nanjing Road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback