Födelsedagspresent:)

Igår åkte ja hem till Bettan och Hugo vid sju, och vi gjorde varma smörgåsar med kantarellstuvning (eller ja Bettan lagade maten medan ja satt och läste bloggar:P) Sen åt vi det, drack vin och såg på Så ska de låta:) Sen kolla vi på Donkey Punch, som Emelie sett, fast den va väl inte den bästa film vi sett:P Sen blev det mer vin och prat:) Dricka vin och se skräckfilm va riktigt kul:P Åkte hem med bussen vid tolv, tillsammans med ett helt gäng fulla studenter som sjöng för full hals. Tur att ja drack lite vin innan så ja inte kände mig helt nykter:P Tobbe kom och mötte mig eftersom han vart på pubrunda med några kompisar. Somnade direkt!!

Idag har ja vart på Bergvik med Bettan och Cissi, shoppat lite och åt görgoda mackor på Subway:) Handlade massa mat på Coop innan vi åkte hem. Tobbe hjälpte mig att bära hem all mat, sen gick vi och handlade mer mat inför kvällen, ja fick välja:) Ska få min 20 års present ikväll: middag och bio. Så vi har nyss kommit hem från bion, Slumdog Millionare så nu ligger ja i soffan och läser Glamour och ser schlagern, medan Tobbe står i köket och lagar sjömansbif med hasselbackspotatis:) Mums! Han tycker det är väldigt bra att ja fått större kök!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

a det va mysigt men det va ju din 21 års present=)inte 20=)puss<3

2009-03-09 @ 00:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback