Tjejmiddag och klassfest:D

Torsdag förra veckan blev det utgång till Score, där vi åt god mat och tog en drink:) Sen gick några till Ankan men de flesta gick hem. Men de va en görkul kväll med nytt folk från Hannas klass och några till:)


Paulina, Emily och Jennie


Resten av gänget, typ alla heter Jenny:P

Cissi alltid lika glad:)


Hanna va också glad:P

På fredagen kom familjen hit, vi handlade lite på Bergvik och på kvällen hämtade vi Tobbe vid tåget och alla åkte ut och kollade vart ja ska jobba i sommar. Sen åkte vi till Möruddens camping på Hammarö för att fika och kolla solnedgången:) Efter det åkte vi till mig och kolade på Talang och fikade lite innan de åkte hem.

På lördagen var de klassfest:D Gjorde mig iordning hos Bettan och vi solade lite, sen blev de grillning och kubb med klassen:)

Rhoda, Emilia och Pernilla spelar kubb mot....


...Bettan, Emelie, Anna och mig:)










Glad Emilia:)


Vickan och Cissi:)




Björn är laddad för Blue Moon:)


Andreas sköter musiken

Sen blev de Blue Moon Bar, där va de superkul! Bättre än Nöjes tycker ja:P

På söndagen åkte jag och Therese till Skutberget och solade, badade och pluggade hela dagen, hur härligt som hellst!





På måndagen blev det Skutberget igen, då kom Emelie och Bettan en stund också:)






Till mat hade vi gjort sallad, baguett med brieost och dressing, mums!

På tisdagen blev det båtbussinvigning med Hanna och några i klassen, dåligt väder bara:(










Idag åker jag hem:D Ska vara hemma tills på söndag, då åker Tobbe och jag hit för han ska på en intervju på måndag:) Så då ska ja packa inför Gran Canaria samtidigt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback