En vecka till Gran Canaria:D

Om en vecka kanske vi sitter vid poolen med en drink i handen, gud va härligt de ska bli!! Längtar som bara den!:D Har packat det mesta, men ska sortera bort en del för väskan går inte att stänga..vore ju kul att köpa lite nytt där nere med:)

Igår åkte jag och Tobbe och grillade med hans kusin Rick och hans tjej, de blev korv med bröd vid Norra viken:) Gott gott!
Idag har jag och Jojo vart själva här hemma, inte städat ett dugg:P Mest solat, fikat och spelat kubb:P Gick en sväng på stan och kollade balfrisyrer hos Hadéa, där fanns visst jag på några bilder:P

Nej nu ska ja lägga mig i solen och läsa Gran Canaria boken och kolla ut va de finns för roliga saker att hitta på där nere:) Längtar!!!!!!!!!!!!!




Imorrn blir de bal för Johanna, ska sminka henne så ja hoppas de blir bra:P Provsminkade häromdagen så de borde väl bli hyffsat:P Blir städning inför studenten också..mindre kul men måste göras! Nej nu är ja sugen på blåbärpaj i solen, får nog baka de nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback