j

Idag har jag vart ledig, härligt! Har storstädat lådor och papper och hela lägenheten, tvättat, lagat massa matlådor med korvstroganoff och diskat. Sen packade jag en bok och badkläder och cyklade till Mariebergsskogen, där jag tog det lugnt fram till friskis:) Var så skönt att träna, har inte gjort de på görlänge!

Annars har det blivit jobb hela veckan, men i fredags blev det förfest hemma i Åmål och sen en sväng på Bluesen:) Ösregn så vi gick hem vid ett men det var görkul att träffa Andrea och alla andra:)

Imorrn blir det fika med Emelie och utgång med Hanna, Cissi och Lisa på kvällen:D Får inte bli så länge för min del, ska jobba sju på fredag..

Tobbe har kommit in på KY träbearbetning så han ska flytta hit till hösten:D Eller om en månad typ:P Han ska flytta till en egen lägenhet först så får vi se när vi flyttar ihop, är inte helt redo för det än tror ja, det är ganska skönt att bo själv ibland och det blir så kul att inte ha distansförhållande längre:)

Nej nu ska ja skriva på reseboken, vill att den ska bli klar under sommaren..

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att han kom in! Vad för resebok? :)

2009-07-18 @ 14:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback