Tillbaka till studentlivet..

sitter på tåget nu, inge kul att säga hejdå till tobbe och familjen..Men de är ju bara en timme bort så ja vet inte varför de känns så jobbigt egentligen:P Hanna kommer och möter mig och hjälper mig med all packning, tack:D

Sen blir de till att packa upp allt, handla, tvätta och plugga, så ja ska nog kunna fördriva tiden..

Klippte mig lite igår me, ska spara ut till långt hår så de syns inte direkt..sen tonade johanna håret med mörk mahogny, så nu är ja rödbrunett:P

Larsson: De finns såndär hårkliare på netto nu för typ 30 spänn sa johanna:P

Nej nu ska ja njuta av den sista ledigheten:)

Rhodos med Hanna juni 2008, längtar tillbaka till värmen!!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Åh då ska ja dit imorrn å kolla.. Måste ha en sån=)

Postat av: Lisa

jag köpte en såndär hårkliare häromdagen, och den är helt underbar!! :)

2009-01-08 @ 12:32:54
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback