Alla hjärtans dag

I lördags blev det en snabb fika med Cissi på Mc Donalds innan hon åkte till Norge, sen kom Tobbe och vi bestmde oss för att gå till Mariebergsskogen för att åka skridskor. Det blev en timme på isen, kände mig lite som Bambi i början men efter en stund gick de hyfsat bra:P Tobbe var ju görduktig på skridskor så han fick cirkulera runt mig när ja sakta tog mig frammåt..Sen blev det varm oboy och korv med bröd medan vi gick en sväng och kollade alla söta djur.
När vi kom hem handlade vi fläskfilé och gorgonzola som vi (Tobbe) lagade till melodifestivalen, gott gott:) Melodifestivalen är inte direkt mitt favoritprogram, så ja passade på att packa ner lite glas och grejer, så nu är de mesta nerpackat iaf.

I söndags blev de sovmorgon, sen åkte vi till Rusta, för ja ville kolla mattor och lite grejer inför flytten..men de blev en stekpanna å två hyllor för mej och en matta för Tobbe. Gick på friskis på kvällen sen blev de lite plugg och Tobbe åkte hem igår morse.

Igår satt vi i skolan några timmar och försökte skriva på hemtentan..men de frågorna vi fått är jätteluddiga så ingen vet va vi ska skriva om..men ja tror ja är klar iaf så ska nog skriva ut den å lämna in den och inte tänka mer på de:P
Var på ett medelpass igår me, vill ju få lite muskler men de kommer ju aldrig...å bredvid mej var en gammal tant på ca 70 år som gjorde armhävningar lätt som en plätt, medan ja låg där och försökte ta mig upp från golvet...om ja är så pigg när ja blir gammal är ja riktigt nöjd!

Vid sju gick ja till min nya lägenhet och mötte Elina, för vi skulle hjälpas åt att städa så att vi kan få besiktning idag..får vi inte de blir ja galen!! Vi skurade och flyttade grejer fram till tio, så de mesta är gjort nu iaf:) De är så skönt att vi känner varandra så man kan hjälpas åt och få reda på saker eftersom E inte säger så värst mycke...
Så idag hoppas ja på besiktning, sen blir de lite plugg och friskis:)



Han bara vilar, inga vurpor här inte:P

Lite ostabilt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback