Syster helg:)

I lördags tog jag sovmorgon, sen försökte ja läsa ut "Kris och utveckling" men kom inge vidare långt. Så de blev friskis innan Jojo kom med tåget vid tre:) Vi åt lite mat och sen kom en tjej och kollade på lägenheten. Hon gick typ in ett varv i rummet och stack in huvudet på toan och sa "Den vill ja ha". Vilket va väldigt bra för min del för då kan ja flytta fortare:P Wihii:D Så antagligen flyttar ja runt 20 feb och hon flyttar in i början av mars. Men vi får se hur de blir.

På kvällen gick vi på bio, "I taket lyser stjärnorna" väldigt bra och sorglig!! Åt massa popcorn och godis så mat var de inte tal om när vi kom hem. Satt å prata en massa och kollade på tv och hade de mysigt:) Gjorde smoothies i min blender från rusta, blev inte superbra men de får duga:P Man kan inte begära mer för 100:-...

Vaknade nio imorse och kunde inte somna om, så vi kollade på tv och åt frukost och gick in till stan vid 10..men alla affärer öppnade ju tolv, lite surt men, tog bussen till Bergvik där de va öppet:) Några timmars shopping innan vi åkte hem och lagade lax, spenat och potatis, mums! Sen åkte Jojo hem vid fyra och jag var på ett medelpass...jobbigt! Men skönt efter:P Proppade i mig chips och godis när ja kom hem så ja fick nog inte ut så mycke äv träningen...

Imorrn åker ja hem till Åmål för att fira födelsedagen:) Ledig tisdag och onsdag. Kanske blir Boda Borg nån dag med några klasskompisar, vore görkul:D


Vill utomlands!!!!

Nej nu ska ja lägga mig och läsa tsunamiboken, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback