stud

Stugan

Sitter på bussen påväg hem från stugan, har vart där sen i tisdags, får passa på när man är ledig och familjen har semester:) Vädret har vart kanon så vi har badat, plockat svamp, rott båt då motorn pajjade och grillat:) Igår gick jag och Jojo en vandring i skogen, skulle leta blåbär men vi hittade typ två stycken.

I helgen var jag också i stugan, härligt väder då med:) Skönt att koppla av, läsa och se solnedgången!

Tobbe har fått en lägenhet också:D En gata bakom min lägenhet:P Ska kolla den nu när ja kommer fram, verkade jättemysig:) Nyrenoverad källarlägenhet med kök och allt:) När jag kom till Karlstad i söndags var Tobbe där, så vi gick en promenad och såg att det var live musik och mycket folk vid inre hamn, så vi bestämde oss för att fira lägenheten med mat och drickal:)

I måndags jobbade jag dag, sen va jag hemma hos skåne - Cissi och hälsade på, jättekul att träffa henne efter en hel sommar!! På kvällen gick jag till Anna och kollade hennes mysiga lägenhet, sen blev det film och lite Gutar hero:) Båda skulle upp och jobba på tisdagen så det blev inte så sent.

I helgen blir det jobb, men är ledig imorrn:) Sen är det bara 3 jobbdagar kvar:D På månag är det möte inför att utbytesstudenterna kommer också, blir spännande:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback