g

Igår kväll blev det ett kvällsdopp vid Mariebergsskogen efter att jag storstädat hemma, älskar att bada!!

Stugan

Farmor plockar blåbär:)

Idag har jag jobbat 7-12.30, ganska lugnt för ja gick med Anna och vi är ganska lugna av oss båda två:) Fick gå tidigare för vi hade faddermöte inför alla utlandsstudenter som kommer under helgen, mötet tog nästan tre timmar, lite segt och väldigt mycket information! Fick välkomstmappar och scheman, och fika:) Muffins med kaffe, gottgott!

Här är några av de söta thaländarna som är i våran faddergrupp:)

Imorrn är jag ledig och det blir så härligt med sovmogron! Tobbe flyttar in i sin lägenhet också, så jag ska dit och bära och sedan blir det IKEA och Ica Maxi. Älskar att storhandla, vet inte varför men tycker det är så kul att gå runt och titta vad som finns och vad allt kostar och handla massa god mat som sedan ligger i frysen och aldrig blir tillagad..Udda intresse men..

Efter mötet tog jag och Hanna bussen till campus och kollade vart Tallen låg, där några av studenterna ska bo. Sen åkte vi till stan och det började ösregna lagom till att vi klev av bussen. Så det var bara till att cykla fort hem och byta kläder:P

Nu ska ja se på Beck och äta nåt gott..varma smörgåsar får det nog bli:)

Utgång på onsdag!!!:D Sista sommaronsdagen så man får passa på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback