Påskhelgen:)

Skärtorsdag:
Packade, hade metodövning i skolan där vi fick lära oss bädda sängar och tvätta dockor lite överallt...inte så värst jobbig lektion med andra ord:P Sen åkte jag till stan och träffade Hanna och Ida på torget, där alla Färjestad fans hade samlats för att ta emot dom. Så ja stog där en stund och väntade, men va tvungen att gå till bussen innan dom hade kommit:(
Men påväg till bussen ser ja en stor vit buss och en massa guldiga hjälmar som stack upp.

Satt på säffelbussen, lämnade av lite grejer till mamma i åmål och åkte vidare till Trollhättan. Där kom Martina och hennes klasskompis och hämtade mig för de gick ingen bra buss. När vi kom fram blev det räkfrossa, faktiskt ganska gott:P










Jag och Larsson tog elvatåget hem på fredagen, och sen blev det storstädning hemma. Jag, mamma och Jojo gick och plockade påskris och på kvällen bakade vi blåbärspaj:)

Påskafton
Vi tog följe till påskparaden med hanna, sara och robin, när den va klar blev det en fika på XO i solen:) Sen blev de att greja hemma inför påskfesten. Runt sju kom Hanna och Cissis familjer och vi åt massa påskmat:) Runt halv tolv gick vi till XO men de va fullt, så jag och Sara gick med Cissi till HC medan dom andra gick tillbaka. De va rikigt kul och vi träffade Emma och Patrik som man inte sett på hur länge som hellst:)

Påskdagen
Sovmorgon, sen åkte familjen till farmor där det blev god mat och tårta:


Annandag påsk
Sovmorgon, sen åkte vi till stugan, men det regnade så farmor och pappa fick gå ut själva medan vi andra satt kvar i bilen:P Tog en sväng förbi Anna - Karin och önskade glad påsk, sen blev det mat hos farmor. Ris och kassler i ugnen, världens godaste mat!! På kvällen åkte mamma och jojo hem.

Tisdag:
Jag och farmor gick till biblioteket, sen blev det fika på källmans:) Åt mat, spelade kort och jag pluggade lite. Tog tåget till Karlstad halv sex och sen blev de en lugn tv - kväll i soffan:P

Idag
Praktik om två timmar, nervös!!!! Jobbar till 22 och börjar kvart i sju imorrn, kommer bli lite sömn i natt med andra ord...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback