Sovmorgon och jobb

Hade en lång skön sovmorgon, vaknade tio och låg och läste "Inte mitt barn" som är jättebra!! Sen blev de lite frukost och dusch och hämta posten. Där låg det en check till mig med skatteåterbäringen från norge, inte helt fel:D Kolade nettos reklamblad och där fanns det cykelkorgar för 29:-, ja som har en tillplattad, rostig sak som hänger fast med skosnören blev glad och tog cykeln ner och köpte mig en ny snygg, svart cykelkorg:) Sen blev det jobb=jobbigt!! Men en del fikabröd så de gick ju bra:P

Nej nu ska ja fortsätta läsa, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok, de va synd.. Nej, ja har fotbollsträning på onsdag så de blir inget friskis för mig.. nån annan gång!! Men vi får höras av! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback