Sjuksköterska i Karlstad:D

Fick antagningsbeskedet igår-och jag har kommit in på sjuksköterska i Karlstad!! Någon som råkar läsa detta som också ska gå där?? Kändes riktigt bra att få veta att man har en plats där!! Och Hanna kom in på lärare:D

Så nu är det bara att ta tag i att söka lägenhet, men STUB mailade att de skulle höra av sig så ja hoppas det, är kanske lite svårt att ringa om de ska sitta där och kolla igenom hundratals mail..eller ska man ringa och tjata?? Jaja det märks, får väl tälta annars:P

I onsdags åkte jag med Larsson, Malin och deras mamma till Karlstad klockan tolv, handlade en hel del på IKEA, klänning på Gina och en väska på glitter, sen käkade vi nacotallrik(vet ej hur det stavas...) och kebabtallrik på den där goda restauragnen utanför OBS.

Åkte till larssons lägenhet och tog bussen in till stan där RIX FM festivalen höll till. Men de började inte sjunga förrän sju så vi hann in i DUVAN-huset och Mitt I City en sväng, jag handlade upp mitt presentkort å Guldfynd och fick tre långa halsband:)

Sen ställde vi oss långt fram i folkhavet framför scenen och såg superbra!! Bäst var Arash!!






Nordman signerar skivor




Brolle




Arash





Bluesfestivalen denna helg, jobbar varje dag:(
Men ja, Tobbe och Larsson var ute en sväng igår, gick och kollade campingarna och spelade minigolf:) Sen blev det en sväng till XO och Iryat´s för andra gången:P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till intagningen! :) Urglad för både din och Hannas skull! Ses säkert ikväll eller imorgon. Hade fint! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback