Bluesfest och lägenhetsletande

Efter intagningen var det bara till att ringa stub, för att höra om de skulle ringa eller jag...men de skulle dom göra när dom hittade en lägenhet som passade..hoppas de inte dröjer för länge bara!!

Igår blev det jobb hela kvällen, sprang som en jojjo mellan avdelningarna för att hjälpa till på B, men de gick bra tillslut, gött å sluta bara!! 

Promenerade genom stan till Robin som fyllde år, vi satt där och drack(alkoholfritt för mig som ska jobba) och pratade, sen gick ja och mötte älsklingen som hade vart på jobbfest, inte helt stabil:P Gick ner mot stan, hängde på XO en stund och för mig blev det rabarberpaj, mums:P Sen gick jag hemmåt, tobbe hängde med då han inte var helt nykter, vilket resulterade i att han inte mådde så bra halv sex imorse...så de gick inte att sova här inte, så nu ska ja cykla till jobbet..usch vilken dag de kommer bli!!!

Ut ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback