Vi suger på de hær.....

Allvarligt, vilka skitjobb vi har fått..Serverar och passar upp massa snorkiga øverklassgubbar som behandlar oss som luft..står och skrubbar avloppen under diskmaskinen, tvættar besticken fem gånger + putsar dom efter..de kænns som om det finns otoligt mycke bættre och viktiga saker man kan jobba med!
Ååå va jag længtar tillbaka till Ekbacken dær man var bra på det man gjorde och dær man kænde att man blev uppskattad av både dom gamla och personalen!

Børjar jobba fyra idag, å igår var ett helvete, var ensam servitris och det kom hur mycket folk som hellst och har man bara jobbat dær i tre dagar innan har man inte direkt lært sig allt, men det skulle jag tydligen..Sprang som en jojo (eller snarare superjet) fram och tillbaka med mat, disk, efterrætter, kaffe,vin mm mm...Kænner att man får alldeles før mycket ansvar på før kort tid!!

Både jag och Hanna vill hem nu, funderar allvarligt på att søka andra job hær, inom vården i så fall, dær man verkligen gør någon nytta. Igår kvæll kom vi båda fram till at vi suger nåt fruktansvært på det vi gør..æven om vi førsøker så gott vi kan så får man ingen berøm eller uppskattning av någon..

Saknar Tobbe, familjen och alla andra dær hemma!! Och mitt rum, min sæng, soffan och jobbet...

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Naaw :/ Ni får ju komma hem till helgen iaf :) Can't wait !

2007-09-23 @ 00:54:04
Postat av: Furis

Har pratat med hanna och fick höra, tycker så synd om er. Eftersom ni längtat efter det här så mycket. Hoppas ni har det bra härefter iaf.

2007-09-30 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback